Jak nakupovat
Jak správně nakupovat? Nejčastější otázky:
Jak na velikost?
Foxy Foxy produkty
U naší autorské kolekce jsou uvedeny jako jeden z posledních obrázků velikostní tabulky. Ale přesto vám dáme pár tipů:
Trička:
Triko logo liška je z pevnějšího materiálu, proto prosím volte o číslo větší velikost než jste zvyklí. Ostatní trika jsou z velmi pružného materiálu a tam můžete volit běžně nošenou velikost.
Košile:
Mikiny:
Ani zde nemusíte přemýšlet, jen u dámských dlouhých mikin myslete na vaše pozadí. :-)
Leginy:
Leginy jsou z pružného materiálu, velikosti spíše sedí, ale myslete, že čím víc se bude materiál natahovat, tím více se může vzor deformovat.
Společenská kolekce:
Zde jsou velikosti uvedeny v klasických konfekčních velikostech a opravdu sedí.
Walker and Hawks
Zde mějte na paměti, že číslování je v britských velikostech. Týká se to hlavně dámského oblečení, kde jako jeden z posledních obrázků je velikostní tabulka a hlavně přepočet na EU velikosti. Dále je nutné mít na paměti tento fakt při výběru pánských sak, kde je opět uváděná velikost britská, která oproti našemu EU číslování je o deset bodů nižší. Tzn. jestli v Čechách oblékáte velikost 54, v britském číslování se jedná o velikost 44. Jako jeden z posledních obrázků je vždy velikostní tabulka i s přepočtem. Ze zkušenosti víme, že velikosti sedí nebo jsou mírně větší o půl čísla. U čepic a klobouků je to vždy obvod hlavy. U kalhot si změříte obvod pasu a vydělíte palcema (tzn. mám-li v pasu 95cm, 95/2,56...vyjde mi 37,1 a to je nejblíže velikosti kalhot 38) Nevíte-li si rady, určitě zavolejte… Poradíme!
Hoggs of Five
Zde se opět jedná o britského výrobce, proto zde platí stejná pravidla viz výše. U tohoto výrobce máme spíše obecné velikostní tabulky, nejsou pro každý produkt zvlášť. Proto přikládáme velikostní tabulku. Opět, nebudete-li si jistí určitě nám zavolejte, rádi s vámi probereme!
Kdy mohu zboží očekávat?
Pokud je zboží skladem, odesíláme v podstatě obratem. Pokud má ve statusu „Objednáno“, objednáváme od dodavatele a pak ihned odesíláme k vám. Zpravidla děláme objednávky třikrát do měsíce a pak dle dodavatele máme zboží v ČR do týdne až dvou. Také záleží na celnících, bohužel Anglie není v EU. Nejzazší termín pro odeslání k vám je 30 dnů, ale zpravidla to do dvou týdnů většinou zvládneme. U naší autorské kolekce je to trochu komplikovanější, většinou uvádíme, jak dlouho od objednání jsme schopni vyrobit. Snažíme se o to, aby to bylo co nejdříve, nicméně vyrábíme vše od bílé látky a někdy se může stát, že se termín prodlouží, ale o tom bychom vás informovali.
Mohu objednávku vrátit či vyměnit?
Přišlo vám oblečení a nesedí vám velikost nebo vám nesedí barva, či materiál? Ano je to samozřejmě možné vyměnit za jinou velikost, která by vám s Přišlo vám oblečení a nesedí vám velikost nebo vám nesedí barva, či materiál? Ano je to samozřejmě možné vyměnit za jinou velikost, která by vám sedla nebo vám za vrácené zboží vrátíme peníze. Prosíme o vrácení do 14ti dnů od obdržení zásilky.
Kam mám zásilku vrátit?
Prosím posílejte vratky na adresu Foxy Foxy, Chvalkovická 714/7, 193 00 Praha 9 - Horní Počernice .
Co mám přiložit k vratce nebo reklamaci?
Prosím přiložte formulář pro odstoupení od smlouvy, kde v případě úplné vratky uvedete číslo účtu, kam si přejete vrátit peníze a v případě výměny uvedete za co chcete vyměnit. V případě reklamace přiložte Reklamační formulář, kde uvedete reklamovanou vadu..
Mohu si zboží někde prohlédnout nebo vyzkoušet?
Ano. Můžete si domluvit schůzku u nás ve vzorkové prodejně na Praze 9. Adresa je Chvalkovická 704/7, 193 00 Praha 9 - Horní Počernice (vchod z ulice Náchodská). Býváme tam denně, ale je nutné si schůzku předem domluvit, abychom opravdu v obchodě byli. Pro schůzku napište email nebo zavolejte na jedno z uvedených čísel. To stejné platí i pro vyzvednutí vaší objednávky z e-shopu. O tom, že je objednávka na skladě vás budeme informovat.
Dostal jsem dárkový poukaz/slevový kód
Nezdařila se mi platba, co s tím?
Abyste nemuseli znovu vyplňovat objednávku, kontaktujte nás. Zašleme vám potřebné údaje k platbě a objednávku dáme do stavu vyřizujících. Platební brána objednávku automaticky stornuje neproběhne-li správně finanční transakce.